Bonfire Versão 0.35.1
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Mudanças
no paisagismo feitas em áreas altas do Outback.
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Adicionados
cogumelos comestíveis e uma pequena área de vale de cogumelos. Os efeitos dos
cogumelos podem desencadear uma deformação aleatoriamente se você pular sob os
efeitos deles. Os cogumelos acumularão seu inventário automaticamente enquanto
você viaja pelo vale dos cogumelos.
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Mais
linhas foram adicionadas ao ramo de diálogo "bom conhecido" de NPC
Bolt, onde você pode ajudá-lo a encontrar um abrigo. Isso também introduz a capacidade de
alterar o local de criação de um NPC para uma cena diferente e um conjunto de
coordenadas usando o comando setchrscene scenename, x, y, z, que obterá uma
descrição mais detalhada no wiki A sequência de Chob foi reimplementada e
retrabalhada usando o sistema bab e um novo tema musical. A cena pode ser
desencadeada andando perto do totem encontrado na cena da ilha.
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O
discurso posterior do diálogo de Bo agora volta ao lugar.
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Adicionou
uma sobreposição de mapa (temporária) à tela do mapa e moveu o item do mapa
para um local mais visível.
English Ver.
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Bonfire Version 0.35.1
Landscaping changes made to high-rising areas of the Outback.
Landscaping changes made to high-rising areas of the Outback.
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Added
edible mushrooms and a small mushroom valley area. The effects of the mushrooms
can randomly trigger a warp-forward if you jump while under their effects.
Mushrooms will stack on your inventory automatically as you travel through the
mushroom valley.
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More
lines added to Bolt's "good acquaintance" dialogue branch, where you
can help him find shelter. This also introduces the ability to change an NPC's
spawn location to a different scene and set of coordinates using the command
setchrscene scenename,x,y,z which will get a more detailed description on the
wiki Chob's sequence reimplemented and reworked using the bab system and a new
musical theme. The scene can be triggered by walking near his totem found on
the island scene.
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Post-speech
of Bo's dialogue now back in place.
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Added
a (temporary) map overlay to the map screen, and moved the map item to a more
visible location.
Thanks to https://f95zone.to
More changes and additions were also made to the console commands and the lua wrapper; more detail on the matter will be added to the wiki ( https://hogswilds-bonfire.fandom.com/wiki/Console_Commands ).
Remember you can hold down Q in order to quickly skip through dialogues!

